Twój doradca
Gabriela Furtak
tel.
12-384-86-12
kom. 784-463-075
kom. 784-463-075
Zapraszamy do kontaktu jutro:
0:00 - 0:00
Aktualności/Imprezy
Przebieg rezerwacji
Decyzja do udanego urlopu, wymarzonych wakacji czy wspaniałych ferii zimowych należy do Ciebie. Jak zarezerwować sobie pobyt w obiekcie?
- Zadzwoń do naszego biura lub wyślij maila z zapytaniem. Podaj w nim dokładny termin wyjazdu, ilość osób i ich wiek, nazwę obiektu lub jego standard. Jeśli nadal wahasz się lub chciałbyś poznać propozycje korzystnych pakietów, nasz doradca chętnie zaoferuje Ci najodpowiedniejszy dla Ciebie.
- Doradca AquaSki Travel odpisze lub oddzwoni, podając dostępność wolnych miejsc oraz kalkulację cenową imprezy. Do maksymalnie 48 h można zrobić tzw. rezerwację wstępną. Jest to czas, który pozwala na spokojne podjęcie decyzji o wyjeździe. Prosimy o poinformowanie nas czy jesteście Państwo zainteresowani wyjazdem, czy też nie.
- W przypadku decyzji o wyjeździe, prosimy o przesłanie danych uczestników (imię i nazwisko, data urodzenia, adres zameldowania wraz z kodem pocztowym, telefon kontaktowy). Dane te potrzebne są do obowiązkowego ubezpieczenia turystycznego.
- Po otrzymaniu danych zostaje wysłana mailem lub faxem umowa-zgłoszenie, która zawiera wszystkie niezbędne informacje o kupowanej imprezie turystycznej np. termin, sposób dojazdu, rodzaj i nazwę obiektu, ilość osób oraz ich dane, cenę z zaznaczeniem jakie usługi zawiera, sposób i termin płatności, nazwę banku oraz numer konta, na które należy dokonać wpłaty. W przypadku rezerwacji powyżej 31 dni do dnia wyjazdu należy wpłacić 30% zaliczki, reszta jest płatna 30 dni przed wyjazdem. Jeśli do wyjazdu pozostało mniej niż 30 dni, prosimy o wpłatę całej należności.
- Po otrzymaniu wpłaty wysyłamy oryginał i kopię umowy pocztą - listem poleconym priorytetem.
- Państwa prosimy o podpisanie kopii i odesłanie jej na adres naszego biura: Biuro Turystyczne Krakus, ul. Norymberska 10c/9, 30-376 Kraków
- Voucher zostaje wysłany zawsze po wpłacie całej należności i zawiera dokładny adres obiektu oraz telefony alarmowe do SIGNAL IDUNA Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
- Wyjątkowe sytuacje, czyli gdy termin wyjazdu jest 3, 2 dni lub 1 dzień:
Rezerwacja w takim terminie jest możliwa, ale wpłata następuje gotówką w naszym biurze w Krakowie albo bezpośrednio na nasze konto w Alior Banku. Umowa wraz z voucherem zostaje przesłana mailem lub faxem. Ze względu na krótki okres czasu do wyjazdu nie jest możliwe przesłanie dokumentów pocztą tradycyjną. W takiej sytuacji obowiązują dokumenty przesłane przez nas mailem lub faxem.