Promocyjne wejściówki do aquaparku Tatralandia
Promocyjne wejściówki do aquaparku Tatralandia
Relaks w basenach termalnych
Relaks w basenach termalnych
Wypoczynek w gorących źródłach
Wypoczynek w gorących źródłach
Udany wypoczynek i dobra zabawa gwarantowana!
Udany wypoczynek i dobra zabawa gwarantowana!

Tajemniczy Klient w AquaCity Poprad

Jeden z należących do partnerów Biura Turystycznego  Krakus-AquaSki Travel, ośrodek AquaCity Poprad, po raz pierwszy został poddany anonimowej kontroli świadczonych usług, ocenianych z punktu widzenia gościa hotelowego. Biorąc pod uwagę różnorakie czynniki, do jakich zaliczyć należy komfort zakwaterowania, jakość hotelowej obsługi, zabiegi SPA oraz gastronomię, ośrodek zdobył dobre noty - aż trzy z wymienionych wyżej kategorii zostały ocenione na maksymalną liczbę punktów.

 

Celem akcji zapoczątkowanej przez pracowników biura w październiku 2012 roku jest ustalenie aktualnego rankingu hoteli, które znajdują się w ofercie sprzedażowej AquaSki Travel oraz dokonanie oceny porównawczej ośrodka AquaCity w stosunku do innych obiektów. Działania są wyrazem stałej troski o Klienta oraz stanowią czynnik stymulujący hotele do nieustannego podnoszenia jakości usług.

Przed wejściem do ośrodka AquaCity Poprad... Marta w Hotelu Mountain View Przestronne wnętrza pokoju umożliwiają swobodne rozpakowanie rzeczy


Badanie standardu jakości usług hotelu AquaCity Poprad zostało zrealizowane w październiku 20012 roku. Istotnym elementem akcji była niejednokrotnie anonimowość kontroli – korzystając z usług Aquaparku, zabiegów SPA czy też hotelowej restauracji - pracownicy biura nie wyróżniali się niczym spośród innych Gości ośrodka. Utrzymanie efektu zaskoczenia miało na celu pomiar poziomu jakości usług w naturalnej relacji gość - hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hotelu w następujących kategoriach: komfort zakwaterowania, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne, SPA&Wellness oraz poziom hotelowej obsługi. Pod koniec wyjazdu, każdy z badaczy miał możliwość wystawienia subiektywnej oceny ośrodka  w każdej z wymienionych kwestii. Opinie zostały zebrane przez Kierownika AquaSki Travel – Panią Joannę Bugajską i przekazane władzom hotelu.

Oceny w poszczególnych obszarach:

Zakwaterowanie w Hotelu Mountain View****: Cztery spośród pięciu osób oceniły hotel na najwyższą liczbę punktów. Pokoje zostały określone jako przestronne, czyste i nowoczesne. Jedna z osób wskazała, że pewnym problemem było poruszanie się po hotelu, którego rozwiązania architektoniczne, jak choćby Recepcja na trzecim piętrze, są zaskakujące i dalekie od modelowych.

Gastronomia: Każda z osób biorących udział w badaniu oceniła restaurację High Tatras na maksymalną liczbę punktów. Ankietowane osoby podkreślały przytulne i eleganckie wnętrze, smaczne i świeże posiłki, duży wybór dań oraz błyskawiczną i sympatyczną obsługę. Dwie z osób wskazały również na czystość w lokalu oraz dogodne godziny posiłków.

Usługi rekreacyjne SPA&Wellness: Kategoria, która zdaje się być domeną ośrodka, będącego jednym z  najlepszych Aquaparków na Słowacji, wzbudziła najwięcej emocji i podzieliła badaczy na dwie grupy. Pierwsza z nich oceniła Usługi rekreacyjne AquaCity Poprad na maksymalną liczbę punktów. Zadowoleni ankietowani podkreślają szczególnie czystość w basenach i na zjeżdżalniach oraz ich różnorodność. Na pięć punktów oceniają również zaplecze Wellness chwaląc przede wszystkim Witalny Świat. Według opinii ankietowanych, na uwagę zasługują baseny Blue Sapphire oraz odbywający się w nich Laser Show. Nie mniej zadowoleni byli Ci z badaczy, którzy skorzystali z usług masażu klasycznego oraz pedicure.

Każda z ankietowanych osób podkreśliła, że godziny otwarcia Aquaparku pozwalają na korzystanie z jego atrakcji do późnych godzin wieczornych.

Na niższe noty zasłużyły natomiast usługi masażu czekoladowego. Zabieg nie spełnił oczekiwań dwójki badaczy i został oceniony jedynie na 3 z możliwych 5 punktów. Na ocenę wpłynął fakt, że pierwsza z osób przyszła na masaż z kilkuminutowym opóźnieniem, a masażysta samodzielnie podjął decyzję o skróceniu czasu masażu drugiej, kolejnej osobie. Punktualność popłaca, niezrozumiałym jest jednak to, aby konsekwencje poniosła osoba, która w Centrum Wellness pojawiła się na czas. Zachowanie Masażysty zostało zgłoszone władzom ośrodka.

Kontrola przebiegła pomyślnie - jeszcze tylko pamiątkowe zdjęcie, już w strojach firmowych Paula sprawdza, czy łazienki wyglądają tak, jak w folderze Asia sprawdzała czystość i wyposażenie mebli w każdym z pokoi

Obsługa Hotelu: Każda z osób biorących udział w badaniu oceniła pracowników ośrodka na maksymalną liczbę punktów. Miłym zaskoczeniem było to, że zdecydowana większość z nich sprawnie posługuje się językiem polskim. Otwartość i gotowość pomocy pracowników recepcji, baristów i kelnerów przyćmiła nawet nieprzyjemną sytuację w wellness i nie wpłynęła na ogólną ocenę pracowników AquaCity.  

Program Tajemniczy Klient jest efektem troski o satysfakcję Klientów BT Krakus-AquaSki Travel. Jego celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi w partnerskich ośrodkach. Jest to również skuteczny system służący zapewnieniu optymalnego poziomu oraz weryfikacji usług hotelowych.


 

Sprawdź inne miejsca na udany wypoczynek